| Χωρητικότητα μπαταρίας | Μπαταρία ιόντων λιθίου 12V-6AH (20ώρες) | 
|---|---|
| Γωνία κάστερ | 27,5° | 
| Ακτίνα στροφής (μ.) | - | 
| Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 220 mm | 
| Βάρος πλήρως υγρών | 243 kg | 
| Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.305 x 960 x 1.475 mm | 
| Ίχνος (χλστ) | 106 mm | 
| Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 4,9/100 | 
| Μεταξόνιο (χλστ) | 1569 mm | 
| Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο Ημίδιπλο, κλειστού τύπου με αλουμινένιο υποπλαίσιο | 
| Ύψος σέλας (χλστ) | 835 mm | 
| Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 24,8 l | 
| Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI | 
|---|---|
| Σχέση συμπίεσης | 10.1:1 | 
| Τύπος | SOHC, υγρόψυκτος, 4-χρονος 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και Uni-cam | 
| Μίζα | Ηλεκτρική | 
| Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 92 x 81.5 mm | 
| Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | 46 mm | 
| Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 112 | 
| Κυβισμός (cc) | 1084 | 
| Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 75 (102)/7500 | 
| Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 105/6.250 | 
| Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 4,9 | 
| Τύπος συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος με ελατήρια, μονόδρομο σύστημα αλουμινίου Ολίσθησης & Υποβοήθησης | 
|---|---|
| Λειτουργία συμπλέκτη | Ντίζα | 
| Τελική Μετάδοση | O-ring αλυσίδα | 
| Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχύτητες | 
| Τύπος μετάδοσης | Μηχανικό | 
| Quick Shifter | Προαιρετικό αξεσουάρ | 
| ABS System | 2κάναλο με IMU Επιλέξιμο ABS mode με ρύθμιση on road και off road | 
|---|---|
| Φρένα Εμπρός | Δύο πλευστοί κυματοειδείς δίσκοι 310 χλστ. με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, αλουμινένια κέντρα και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο | 
| Φρένα Πίσω | Κυματοειδής δίσκος 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο. Πίσω ABS με mode απενεργοποίησης | 
| Ανάρτηση Εμπρός | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι της SHOWA με εσωτερικό σωλήνα διαμέτρου 45mm, και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 210mm | 
| Ανάρτηση Πίσω | Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό Pro-Link, αμορτισέρ αερίου της Showa, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης με έλεγχο από απόσταση και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή πίσω τροχού 200 mm. | 
| Εμπρός ελαστικό | 59V (Tubeless) Bridgestone Battlax Adventure A41 | 
| Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 110/80-R19M/C | 
| Πίσω ελαστικό | (Tubeless) Bridgestone Battlax Adventure A41 | 
| Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 150/70-R18M/C 70H | 
| Τροχός Εμπρός | 19M/C x MT2.50 Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη | 
| Τροχός Πίσω | 18M/C x MT4.00 με ακτινωτή, αλουμινένια στεφάνη | 
| 12v Socket | ΝΑΙ | 
|---|---|
| Προβολέας | LED | 
| Πίνακας οργάνων | Όργανα LCD, έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5” πολλαπλών πληροφοριών | 
| Πίσω φως | LED | 
| Φώτα ημέρας | ΝΑΙ | 
| Φώτα στροφής | ΝΑΙ | 
| Συνδεσιμότητα | Bluetooth Audio, Android Auto® and Apple CarPlay® (Η εφαρμογή Android Auto καθώς και το σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone Voice Control δεν είναι διαθέσιμα προς το παρόν στη χώρα μας | 
| Πρίζα | ΝΑΙ(USB Type A, 1.5A) | 
| Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | ΝΑΙ | 
| Cruise Control | ΝΑΙ | 
| Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης | ΝΑΙ | 
| Ασφάλεια | Immobiliser + Προαιρετικός συναγερμός |